هری کین: رابطه خوبی با مورینیو داشتم؛ از اخراجش شوکه شدم!

هری کین: رابطه خوبی با مورینیو داشتم؛ از اخراجش شوکه شدم!

پایگاه خبری فوتبالی – کین، مهاجم تیم تاتنهام گفته با مورینیو رابطه خوبی داشته و هنگام شنیدن خبر اخراج این سرمربی پرتغالی به شدت شگفت زده شده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش رسما اعلام شد ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شده و سفیدپوشان لندنی دیگر با او همکاری نخواهند کرد. این خبر همانطور که فوتبال‌دوستان را شوکه کرده، کین را هم شگفت‌زده کرده است.

هری کین در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره اخراج مورینیو گفته: شگفت‌زده شدم. صبح آن روز به باشگاه آمدم و تقریبا ۵ یا ۱۰ دقیقه زودتر از اعلام رسمی متوجه شدم.

کین در ادامه افزود: تمرکز زیادی روی فینال جام اتحادیه وجود داشت اما خب... فوتبال است.من به عنوان بازیکن اینجا هستم، جایی که چندین مربی اخراج شده‌اند. فکر می‌کنم شما هیچ‌وقت انتظار رئيس (مورینیو) را نداشتید اما این بخشی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

مهاجم تیم تاتنهام در ادامه افزود: رابطه بسیار خوبی با ژوزه داشتم. بهترین‌ها را برای شغل بعدی او هر چه که باشد آرزو می‌کنم اما او می‌داند و ما هم می‌دانستیم که فوتبال می‌تواند بی‌رحم باشد. باید حالا به آینده نگاه کنیم. ما حالا یک فینال مهم داریم که باید برای آن آماده شویم و به آن فکر می‌کنیم.

1101