نگرانی در حین لیگ قهرمانان؛ بدهی های همیشگی

نگرانی در حین لیگ قهرمانان؛ بدهی های همیشگی

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان پرسپولیس علاوه بر پاداش ها از میزان دریافتی قراردادهای خود در این فصل گلایه دارند.

به گزارش فوتبالی، قرمزها این روزها از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و علیرغم جلساتی که پیش ازاغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، کاپیتان های پرسپولیس (سیدجلال حسینی و امید عالیشاه) با مدیران این باشگاه داشتند اما هنوز این مشکلات حل نشده است.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا به امروز حدود 35 درصد از مبلغ قرارداد این فصل دریافتی داشته‌اند و این درحالی است که عملا بیش از دوسوم فصل گذشته است. این درحالی است که در صورت کسب مقام در لیگ برتر و جام حذفی و صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا، بندهای مربوط به پاداش در قراردادهای اعضای تیم فعال خواهد شد و عددی نزدیک به 30 درصد به پرداختی‌های باشگاه اضافه خواهد شد که می تواند این موضوع مشکلات مالی این باشگاه را بیش از پیش کند.

پرسپولیسی‌ها که طی ماه‌های آتی دریافتی چندانی از کارگزار نخواهند داشت و این مبالغ در مقابل هزینه‌های این باشگاه عملا ناچیز است، باعث خواهد شد تا تامین مبلغ قرارداد قرمزها تا پایان فصل دغدغه اصلی کادر مدیریتی باشد و این درحالی است که با صدور حکم نهایی پرونده شکایت گابریل کالدرون از این باشگاه و همچنین مالیات قرارداد برانکو و دستیارانش به همراه بودیمر باید سرجمع این بدهی ها مبلغی نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار دلار خواهند بود.

از زمان حضور سمیعی در باشگاه پرسپولیس، عددی نزدیک به 70 میلیارد تومان قرض‌شده که بخش عمده آن را صدری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه تامین کرده است. درصورتی‌که در پی تحریم‌ها و بلوکه‌شدن پاداش دو میلیون و 840 هزار دلاری توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، این درآمد وصول نشود، شرایط مالی باشگاه پرسپولیس بحرانی‌تر از گذشته خواهد شد و باید دید باشگاه در چنین شرایطی چه راهکاری برای حل مشکلات مالی خواهد داشت.

7655