تمرینات پرسپولیس تحت تاثیر مشکلات مالی

تمرینات پرسپولیس تحت تاثیر مشکلات مالی

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی آماده بازی مقابل الهلال عربستان می شوند که همچنان مشکلات مالی سوژه اصلی تمرینات این تیم است.

به گزارش فوتبالی، قرمزها با وجود انتخاب مجیدی به عنوان همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند تا کار برای پرسپولیس قبل از سفر به عربستان برای برگزاری مهم‌ترین بازی در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از همیشه شود.

گفته می شود در آخرین صحبتی که صدری با اعضای تیم داشته به آنها اعلام کرده است که طی روزهای آینده بخشی از مطالبات مربیان و بازیکنان را پرداخت می‌کند اما گویا قرمزها به این وعده سرپرست باشگاه پرسپولیس زیاد خوشبین نیستند.

پس از اقاله قرارداد با کارگزار قبلی(آتیه داده پرداز) بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم امیدوار بودند هر چه زودتر مقدمات برگزاری مزایده انتخاب کرگزار جدید برگزار شود تا مدیران این باشگاه بتوانند با دریافت مبلغی از کارگزار جدید، مشکلات مالی این تیم را تا حدودی رفع کنند اما همچنان با توجه به پایان قرارداد با شرکت آتیه پرداز و انجام کارهای حقوقی آن خبری از تاریخ برگزاری مزایده نیست.

آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس هیچ منبع مالی جاری برای پرداخت بدهی‌های داخلی و خارجی خود ندارد و همه چیز در گروی انتخاب کارگزار جدید است. این احتمال وجود دارد در صورت تاخیر در برگزاری مزایده انتخاب کارگزار قرمزها مجدد سراغ گزینه قرض رفته تا بتوانند مشکلات را تا حدودی حل کنند.

بازیکنان جدیدی که این فصل به پرسپولیس آمدند در گفت‌و‌گو با افشین پیروانی اعلام کرده اند علیرغم داشتن پیشنهادهای بالاتر اما به خاطر علاقه به پرسپولیس، با این تیم قرارداد بستند و حالا انتظار دارند باشگاه مشکلات مالی آنها را حل کند.

باید منتظر ماند و دید صدری و همکارانش می توانند دغدغه های کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را تا پیش از بازی مقابل الهلال کاهش دهند یا نه.

7655