هشدار رئيس فیفا به سوپرلیگی‌ها: عواقب دارد!

هشدار رئيس فیفا به سوپرلیگی‌ها: عواقب دارد!

پایگاه خبری فوتبالی – جیانی اینفانتینو نسبت به برگزار سوپرلیگ اروپا واکنش نشان داد و با طعنه و کنایه اعلام کرد کسانی که این انتخاب را انجام می‌دهند باید عواقب آن‌ را هم بپذیرند.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام تشکیل سوپرلیگ و بروز واکنش‌های فراوان از چفرین گرفته تا پرز حالا نوبت اینفانتینو، رئيس فیفا شده تا درباره برگزاری سوپرلیگ صحبت کند و نظرش را بدهد. اینفانتینو تشکیل سوپرلیگ را رد کرده و با اشاره به قدرت فیفا به افراد حاضر در سوپرلیگ هشدار داده باید منتظر عواقبش باشند.

اینفانتینو در جدیدترین صحبت هایش گفته: در فیفا ما تنها می‌توانیم با قدرت تشکیل سوپرلیگ را که یک مغازه بسته و یک جدایی از نهادهایی چون لیگ‌ها، انجمن‌ها و از یوفا و فیفا است رد کنیم. چیزهای زیادی برای دور انداختن وجود دارد که شاید سود مالی کوتاه مدت یکی از آن‌ها باشد. مردم نیاز دارند با دقت در این رابطه فکر کنند. آن‌ها نیاز دارند تا واکنش نشان دهند و مسئولیت بپذیرند.

اینفانتینو در بخش دیگری از حرف‌هایش گفته: اگر برخی انتخاب کرده‌اند راه خودشان را بروند پس باید با عواقب انتخاب‌شان زندگی کنند. آن‌ها مسئول انتخاب‌شان هستند. به طور صحیح‌تر این یعنی یا شما هستید و یا نیستید. نمی توانید هم باشید و هم نباشید.

1101