عکس؛ مسی و تحویل گرفتن جام از پادشاه اسپانیا

عکس؛ مسی و تحویل گرفتن جام از پادشاه اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با درخشش لیونل مسی در کوپا دل ری به مقام قهرمانی رسید و اکنون اولین جام خود را در این فصل به دست آورد. جام حذفی اسپانیا که کوپا دل ری نام دارد، در واقع جام پادشاهی است  و در فینال این رقابت ها هم پادشاه کشور اسپانیا حضور دارد و پس از بازی فینال، جام را به کاپیتان تیم برنده تقدیم می‌کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به عنوان کاپیتان باشگاه بارسلونا مسئول بالا بردن جام و تحویل آن بود و این جام را از پادشاه اسپانیا، شاه فیلیپ تحویل گرفت و پس از آن، جام را بالای سر برد.

بارسلونا با این قهرمانی اکنون به دوران کابوس واری که داشت تا حدودی خاتمه بخشید چرا که آبی و اناری پوشان مدت ها بود که جامی به دست نیاورده بودند و اکنون مجددا توانستند در یک تورنومنت به مقام قهرمانی برسند و اوضاع را تا حدودی برای خودشان بهتر کنند.

باید دید که بارسلونا در ادامه‌ی مسیر و لالیگا چگونه عمل خواهد کرد و می‌تواند در آن جا هم به قهرمانی برسد تا فصل خوبی را از نظر جام های داخلی داشته باشد یا نه.

فعلا که آبی و اناری پوشان در جام حذفی اسپانیا به مقام قهرمانی رسیدند و مسی هم جام را از پادشاه کشور اسپانیا تحویل گرفت و با او خوش و بش کرد.

1470