پایان طلسم پرسپولیس مقابل الوحده

پایان طلسم پرسپولیس مقابل الوحده

پایگاه خبری فوتبالی- بالاخره پرسپولیس در پنجمین بازی مقابل الوحده موفق به کلین شیت شد

به گزارش فوتبالی،سرخپوشان پایتخت که برای سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا با الوحده در یک گروه قرار دارد، پیش از این در سال‌های 2011 و 2017 این اتفاق رخ داده بود که نماینده امارات در هر 2 دوره حذف و پرسپولیس نیز در سال 2017 موفق به صعود شد.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی امروز موفق به برتری مقابل الوحده شدند که در 4 دیدار گذشته قرمزها موفق به بسته ماندن دروازه و کلین شیت نشده بودند، اما پرسپولیس در این بازی مانند مسابقات خود در لیگ برتر علیرغم حملاتی که حریف اماراتی انجام داد موفق شدند برای اولین بار مقابل این تیم دروازه خود را بسته نگه دارند.

در چهار تقابل این ۲ تیم، ۲ برد برای نماینده ایران، یک پیروزی برای تیم اماراتی و یک تساوی به بار نشسته است. پرسپولیس هشت گل زده و الوحده هفت گل به ثمر رسانده است. در سال 2011 و دیدار رفت در ورزشگاه آزادی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد، در بازی برگشت اما دو گل بازیکنان نماینده امارات پیروزی 2 بر صفر را برای الوحده به ارمغان آوردند.

6 سال بعد بار دیگر این 2 تیم در یک گروه قرار گرفتند. با این تفاوت که پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ اوج گرفته بود. دیدار رفت در امارات با برتری 3 بر 2 قرمزهای پایتخت به اتمام رسید،دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی نیز پرگل بود و این بار تیم پایتخت‌نشین با نتیجه 4 بر 2، حریفش را بدرقه کرد. 

پرسپولیس امشب و در نخستین دیدار خود در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا  تیم الوحده امارات را با نتیجه یک بر صفرمغلوب کرد و با بسته نگه داشتن دروازه در پنجمین تقابل مقابل الوحده موفق به کلین شیت شدند.

7655