پرسپولیس چشم انتظار مذاکرات وین

پرسپولیس چشم انتظار مذاکرات وین

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها بدون دریافت پاداش نایب قهرمانی دور قبل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی هند شدند تا در دور جدید این مسابقات حضور پیدا کنند. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار به فینال رسید تا دوباره درآمدزایی هنگفتی از این رقابت ها داشته باشد، شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند بابت کسب مدال نقره در مجموع ۲.۸۱ میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی داشته باشند اما همچنان نمی توانند به این پول دسترسی داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس علیرغم مشکلات مالی بسیاری که در چند ماه گذشته داشت موفق به دریافت پاداش خود نشده و ظاهرا تا تحریم های بانکی رفع نشود نمی تواند به این پاداش دسترسی پیدا کند، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه هفته ای دو تا سه بار با ای اف سی تماس می گیرند بلکه اتفاقی در این مورد رخ دهد اما تا امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است. 

اصلی‌ترین دلیل  به درازا کشیدن پرداخت پاداش ای اف سی بحث تحریم‌هایی است که علیه کل سیستم بانکی ایران وجود دارد و انتقال وجه را با مشکل مواجه کرده است. به طوری که نمی‌توان به صورت معمول و رایج پول را به داخل کشور انتقال داد.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها امید زیادی به مذاکرات وین دارند تا بلکه مشکل دریافت پاداش شان که رقم کمی هم نیست، حل شود.

7655