بایرن مونیخ 1-1 یونیون برلین؛ توقف باواریایی‌ها در روز غیبت ستاره‌ها

بایرن مونیخ 1-1 یونیون برلین؛ توقف باواریایی‌ها در روز غیبت ستاره‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ برابر یونیون برلین متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، امروز (شنبه) از ساعت 18، دو تیم بایرن مونیخ و یونیون برلین از هفته بیست و هشتم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. صدرنشین حال حاضر فوتبال آلمان در روز چهارشنبه مقابل پاری سن ژرمن شکست تلخ 2-3 را تجربه کرد تا کار سختی برای دیدار برای دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه پاریسی‌ها داشته باشد. هانس دیتر فلیک در این دیدار لئون گورتزکا، روبرت لواندوفسکی، داگلاس کاستا، سرژ گنبری، کورنتین تولیسو، لوکاس هرناندز، نیکولاس زوله را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و آلفونسو دیویس نیز محروم بود. 

در نیمه اول، شاگردان فلیک مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات پراکنده‌ای را روی دروازه آندرئاس لوته خلق کردند، اما تک تک فرصت‌ها با بی دقتی مهاجمین بایرن مونیخ از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، یونیون برلین کار را بهتر آغاز کرد، اما بایرن مونیخ کنترل بازی را باز در دست گرفت و هجوم خود را از سر گرفت. از دقیقه 60، فشار میزبان برای رسیدن به گل اول افزایش یافت و آن‌ها سرانجام در دقیقه 68 توسط جمال موسیالا به گل رسیدند. بعد از این گل، بازی به صورت کسل کننده‌ای دنبال می‌شد، تا اینکه در دقیقه 86 مارکوس اینگوارتسن، گل تساوی را زد تا دست فلیک و شاگردانش از 3 امتیاز کوتاه شود. 

بایرن مونیخ با این تساوی 65 امتیازی شد و فاصله‌اش با لایپزیش رده دومی به 5 امتیاز کاهش یافت. 

4416