یونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی ادامه دارد

یونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با پنالتی لواندوفسکی و گلی دیگر از پاوارد توانست با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه یونیون برلین به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که دورتموند روز گذشته با پیروزی مقابل شالکه سعی کرده بود که به صدر جدول نزدیک شود، بایرن مونیخ با کسب پیروزی دو بر صفر در بازی خارج از خانه اش توانست صدرنشینی را حفظ کند و به قهرمانی در بوندسلیگای امسال نزدیک تر شود.

بایرن مونیخ همه تمرکز خود را روی قهرمانی در بوندسلیگا گذاشته است و در فاصله هشت بازی به بوندسلیگا همه تلاش خود را برای رسیدن به هدفش انجام می دهد. بایرن در حال حاضر 58 امتیازی است و چهار امتیاز بیشتر از دورتموند دارد. از سویی دیگر یونیون با وجود شکست در میانه جدول ماند. به نظر می رسد که هدف اصلی تیم برلینی بقا در لیگ آلمان در فصل آینده است که در حال حاضر در رتبه دوازدهم قرار دارند و به تلاش برای دستیابی به هدف خود ادامه می دهند.

هفته بیست و ششم لیگ آلمان فردا با بازی بایر لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت به اتمام می رسد. به نظر می رسد که لیگ آلمان که اوایل تیر به اتمام می رسد اولین لیگ در میان لیگ های بزرگ باشد که کارش را به پایان می رساند و تکلیف فصل را مشخص می کند.