بایرن مونیخ 2-3 پاریسن ژرمن؛ به آتش کشیدن برف مونیخ توسط امباپه

بایرن مونیخ 2-3 پاریسن ژرمن؛ به آتش کشیدن برف مونیخ توسط امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بایرن مونیخ را شکست داده و یک پیروزی شیرین در شهر مونیخ به دست بیاورد. با توجه به اینکه این بازی برای پی اس جی یک بازی خارج از خانه به حساب می‌آمد، این پیروزی برای پاریسن ژرمن بسیار ارزشمند است.

به گزارش فوتبالی، در این بازی ابتدا پاریسن ژرمن موفق شد دو گل به ثمر برساند اما این گل ها توسط بایرن مونیخ جواب داده شدند. پی اس جی در ابتدا توسط امباپه و مارکینیوش به گل رسید و پس از آن چوپو موتینگ و توماس مولر برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. در نیمه‌ی دوم این کیلیان امباپه بود که دوباره خودنمایی کرده و برای پاریسن ژرمن گلزنی کرد.

امباپه با زدن گل سوم پاریسن ژرمن که گل دوم خود بود، توانست حساب کار را با نتیجه 3 بر 2 به نفع پی اس جی تغییر داده و شب برفی مونیخ را به آتش بکشد.

حالا پاریسن ژرمن شانس بسیار بالایی برای صعود به دور بعدی رقابت ها دارد و نشان داد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و کیلیان امباپه هم همچنان روی فرم است و با ادامه ی این روند می‌تواند تبدیل به بهترین بازیکن سال شود.

1470