پاری سن ژرمن(3) 0-1 (3)بایرن مونیخ؛ پاریسی‌‌ها انتقام گرفتند

پاری سن ژرمن(3) 0-1 (3)بایرن مونیخ؛ پاریسی‌‌ها انتقام گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد به مرحله بعدی راه پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 سه شنبه شب، دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. در دیدار رفت این دو تیم، شاگردان پوچتینو موفق شدند با نتیجه 2-3 در ورزشگاه آلیانز آرنا به پیروزی برسند. 

در نیمه اول، شاهد بازی بسیار جذابی از سوی هر دو تیم بودیم. پاریسی‌ها به رهبری نیمار و امباپه در خط حمله، ضد حملات فوق العاده خطرناکی طراحی می‌کردند. نیمار در نیمه اول، 3 بار توپ را به تیرک دروازه کوبید و یک بار هم در موقعیت تک به تک با نویر قرار گرفت، اما واکنش خوب کاپیتان باواریایی‌ها، نیمار را از گلزنی محروم کرد. سرانجام در دقیقه 40 اریک ماکسیم چوپو موتینگ در شلوغی محوطه جریمه با ضربه سر، دروازه پاریسی‌ها را گشود تا نیمه اول با نتیجه 0-1 به سود مهمان پایان یابد. 

نیمه دوم همانند نیمه اول جذاب بود. دو تیم حملات متعددی سمت دروازه یک دیگر خلق می‌کردند و نویر و ناواس با درخشش خود، اجازه زدن گل‌های بیشتر را نمی‌دادند. در 10 دقیقه پایانی بازی، توپ و میدان دیگر کاملا در اختیار مردان باواریا بود، اما آن‌ها نتوانستند گل دوم را بزنند و در نهایت این پاریس بود که با وجود باخت 0-1، به مرحله بعدی صعود کند. 

پاریسی‌ها با نتیجه 3-3 و به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

4416