پیش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن - بایرن مونیخ؛ جنگ جهانی در پارک‌ د‌پرنس

پیش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن - بایرن مونیخ؛ جنگ جهانی در پارک‌ د‌پرنس

پایگاه خبری فوتبالی – تیم پاری سن ژرمن امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پارک د پرنس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پاریسی که تا چند وقت پیش با موجی از اتهامات بی‌هویتی و کوچک بودن در لیگ قهرمانان مواجه بود حالا نه تنها مدعی اصلی قهرمانی است بلکه یکی از معدود تیم‌هایی است که بایرن رشک‌برانگیز فلیک را به صلابه کشیده است. آن هم در مونیخ. امباپه آن قدر آماده است که از هر فرصت کوچکی به بهترین شکل استفاده می‌کند و حالا مهار او برای تمام تیم‌ها یک چالش است.

بایرن در بازی رفت بسیار بد شروع کرد، خوب به بازی برگشت اما پایانش با ناکامی همراه بود. شکست با اختلاف یک گل در خانه برای بایرن کار شاقی نیست اما پاریس بدجور در آسمان‌ها به سر می‌برد و انگار دست نیافتنی شده.

پاریس ذهنیت خوبی به دست آورده. در بازی رفت به شدت شجاع بازی کرد و نیازی در مالکیت دائمی توپ نداشت. از کوچکترین فرصت‌هایش استفاده بهینه کرد و حالا می‌تواند مزدش را بگیرد هرچند که آن‌ها در بازی مرحله قبل در بازی برگشت با اندکی بیخیالی بازی می‌کرندند و اگر مسی پنالتی‌اش را گل می‌کرد ممکن بود اتفاق دیگری بیفتد. برد پاریس می‌تواند یک کاتالیزور برای آینده پوچتینو باشد که نیامده می‌تواند خود را در نیمه نهایی ببیند و شاید تیم سال‌های جوانی‌اش را به قهرمانی تاریخی برساند.

برخی می‌گویند برنده این بازی یک پای فینال است و شانس بالایی برای قهرمانی دارد. پس اگر با توجه به نتیجه دور رفت پاریس را برنده بدانیم می‌توانیم شانس زیادی برای حضورش در فینال در نظر بگیریم اما با توجه به بایرن تصور قطعی صعود پاریس امری سهل انگارانه است.

***
۲۶ گل در ۹ بازی اخیر برای بایرن ثبت شده. آن‌ها یک برد با اختلاف ۲ گل نیاز دارند. آیا شدنی است؟

پاری سن ژرمن از بازی قبل تا امروز یک بازی مقابل استراسبورگ انجام داده و ۴-۱ این تیم را برده، بایرن اما پس از بازی رفت مقابل یونیون برلین قرار گرفت و ۱-۱ مساوی کرد.

***
ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن از نگاه بیلد: ناواس– کیمپمبه – دنیلو – داگبا – دیالو – وراتی – پاردس – گویه  - نیمار - امباپه - دیماریا

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ از نگاه بیلد: نویر – بواتنگ – هرناندز – پاوارد – آلفونسو دیویس – کیمیش – آلابا – مولر – سانه – کومان – چوبو موتینگ

1101