شوک بزرگ به رئال مادرید؛ مدافع فرانسوی به کرونا مبتلا شد

شوک بزرگ به رئال مادرید؛ مدافع فرانسوی به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که فقط ساعاتی تا بازی حساس رئال مادرید و لیورپول در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است، رافائل واران به علت ابتلا به کرونا نمی تواند تیم را همراهی کند.

به گزارش فوتبالی نتیجه تست کرونای رافائل واران که صبح سه شنبه گرفته شد، مثبت اعلام شد و بدین ترتیب واران قطعا بازی امشب و بازی حساس شنبه مقابل بارسلونا را از دست می دهد و حضورش در بازی برگشت مقابل لیورپول به نتایج تست های وی بستگی دارد.

با توجه به مصدومیت راموس دست زیدان در خط دفاعی به شدت خالی خواهد بود.ناچو فرناندز و ادر میلیتائو گزینه های زیدان در پست دفاع میانی برای دو بازی آینده خواهند بود. مثبت شدن تست کرونای واران در بدترین زمان ممکن حادث شد چرا که حالا زیدان در فاصله ساعاتی تا بازی حساس مقابل لیورپول باید اندیشه ها و برنامه های خود را تغییر بدهد.

به جز راموس و واران برای بازی امشب کارواخال و هازارد دیگر غایبان رئال مادرید هستند که نمی توانند تیم زیدان را همراهی کنند. لوکاس وازکز به جای کارواخال در پست دفاع راست قرار می گیرد. باید دید که زیدان همچون بازیهای قبلی از سیستم 2-5-3 استفاده می کند یا به سیستم 3-3-4 روی می آورد.

4125