آشنایی با سرپرست جدید تیم ملی؛ فردی که از ماشین‌سازی نجات داده شد!

آشنایی با سرپرست جدید تیم ملی؛ فردی که از ماشین‌سازی نجات داده شد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید تیم ملی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در طول روزهای گذشته بود.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل بود که سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد با حکم شهاب عزیزی خادم، مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب شده است.

خورشیدی در شرایطی در کنار دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست که تا همین چند روز قبل قرار بود به عنوان سرمربی روی نیمکت ماشین سازی بنشیند. او که به عنوان یکی از دستیاران مهدی پاشازاده در ماشین‌سازی معرفی شده بود، در تعطیلات نوروز و بعد از کناره‌گیری مهدی پاشازاده و همچنین سعید اخباری از سرمربیگری تیم تبریزی، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و قرار بود در ادامه لیگ هدایت ماشین‌سازی را به عهده داشته باشد منتهی بعد از یک هفته کار با ماشین‌سازی، به او اعلام شد که بهتر است کنار تیم نباشد تا به قول خورشیدی، با این اتفاق او را نجات دهند! او به خبرگزاری فارس گفته بود: من آمده بودم کمک کنم و اگر مطمئن بودم که نمی‌توانم کمک کنم این پیشنهاد را قبول نمی‌کردم. به هرحال با این اتفاق من را نجات دادند!

خورشیدی در مصاحبه با خبرگزاری میزان هم حرفهای جالبی درباره دوران حضورش در ماشین‌سازی داشته است: ده روز سرمربی ماشین ‌سازی بودم. قبل از آن با  مدیران باشگاه صحبت کردم و قرار گذاشتیم به صورت بازی به بازی به ما پول پرداخت شود. یعنی بعد از برد در هر بازی ۵۰۰ میلیون به تیم تزریق کنند. با این اوضاع هر جا که تیم نتیجه نمی ‌گرفت، می‌ توانستند مرا کنار بگذارند. ببینید چقدر به کارم اطمینان داشتم که اینطور قراردادم را تنظیم کردم." 

به این نکته هم اشاره کنیم که خورشیدی سابقه همکاری با حمید درخشان در نفت تهران را داشته و حالا باید دید در تجربه جدیدش، چه عملکردی خواهد داشت.

1984