گمانه‌زنی درباره گزینه‌های جانشینی مجتبی خورشیدی در تیم ملی

گمانه‌زنی درباره گزینه‌های جانشینی مجتبی خورشیدی در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم اسبق پرسپولیس جای مجتبی خورشیدی روی نیمکت تیم ملی را خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، پس از تغییراتی که در راس فدراسیون فوتبال به وجود آمد از روز گذشته افرادی که به واسطه شهاب عزیزی خادم وارد بدنه فدراسیون فوتبال شده بودند از کار برکنار شدند هر چند برخی از آنها می‌خواستند القا کنند که خودشان استعفا کرده‌اند اما در واقع اخراج شده بودند.

یکی از پست های مهم که حواشی بسیاری را از همان ابتدا به دنبال داشت پست سرپرستی تیم ملی بود که مسئولیت آن از سوی عزیزی خادم به مجتبی خورشیدی واگذار شد. او که تنها به عنوان کمک مربی در تیم های لیگ برتری و لیگ یک فعالیت کرده بود و هیچگونه سابق مدیریتی نداشت یکباره به پست سرپرستی تیم ملی رسید تا انتصاب او، حواشی و انتقادهای زیادی را به همراه داشته باشد.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش مدعی شده سرپرست جدید فدراسیون فوتبال علاقه‌ای به ادامه همکاری با خورشیدی ندارد و این احتمال وجود دارد که خورشیدی تا پایان رقابتهای انتخابی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند اما بعد از آن دیگر سمتی در تیم ملی نخواهد داشت.

در چنین شرایطی، خبرگزاری فارس هم از پایان کار خورشیدی در تیم ملی خبر داده و اینکه به زودی جانشین او مشخص خواهد شد.

برخی خبرها حاکی از این است که شاید محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس که پیش از این در نفت تهران و باشگاه پرسپولیس سابقه سرپرستی داشته به عنوان جانشین مجتبی خورشیدی معرفی شود.

خلیلی در حال حاضر مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس است. برخی نامهای دیگر هم برای این پست مطرح شده و باید دید چه کسی جایگزین خورشیدی خواهد شد.

7655