پوچتینو پس از شکست مقابل لیل: کار سختی برای بازگشت به صدر جدول داریم

پوچتینو پس از شکست مقابل لیل: کار سختی برای بازگشت به صدر جدول داریم

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن معتقد است که آن‌ها بعد از شکست در مقابل لیل، وضعیت خوبی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در دیدار حساس، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان لیل بود. این بازی تقابل بین تیم‌های اول و دوم جدول لیگ فرانسه محسوب می‌شد و از حساسیت بالایی برخوردار بود. در این دیدار لیل موفق شد با تک گل جاناتان دیوید، از سد پاریسی‌ها عبور کند و به صدرجدول برود. یکی از اتفاقات مهم بازی، اخراج شدن نیمار به دلیل درگیری با بازیکن لیل از زمین مسابقه بود. 7 هفته تا پایان فصل 2020-21 باقی مانده است و شاگردان پوچتینو با 3 امتیاز اختلاف نسبت به لیل در رده دوم قرار دارند. 

پوچتینو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "مسیر دشوار و طولانی را در پیش داریم. به خوبی می‌دانستیم که تا پایان فصل کار سختی داریم و البته باید به تمامی تورنمنت‌ها بیاندیشیم. لیل موقعیت‌های کمتری نسبت به ما داشت، اما زهردارتر نشان دادند. فکر می‌کنم که ما لایق یک و یا حتی سه امتیاز نیز بودیم. در آخر ما تیم بازنده میدان بودیم و البته خیلی از نتیجه ناامید شدیم. ما فرصت‌های کافی در مقابل دروازه خلق نکردیم. بیشتر از لیل موقعیت داشتیم، اما کافی نبود. باید در فاز تهاجمی، کشنده‌تر باشیم."

4416