زامهران در گفت و گو با فوتبالی: همه بازیها برای ما فینال است

زامهران در گفت و گو با فوتبالی: همه بازیها برای ما فینال است

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی در روزی که حسین زامهران موفق به گلزنی و دادن پاس گل برای تیمش شد، نفت مسجدسلیمان را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، حسین زامهران که در بازی دیروز دومین گل فصلش را به ثمر رساند درباره سومین پیروزی متوالی نساجی در رقابتهای مختلف گفت: ما برای اینکه خودمان را در جدول بالاتر بکشیم باید این بازی را می بردیم. می دانستیم که بازی سختی داریم ولی با تلاش بچه ها توانستیم در این دیدار پیروز شویم تا همچنان روند خوبمان را ادامه داده باشیم.

زامهران که روز خوبی را در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت، ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توانستم گل بزنم و پاس گل بدهم. البته اصلا فرقی نمی کند چه کسی این کار را انجام دهد چون ما فقط برد می خواستیم که به هدفمان هم رسیدیم.

او در رابطه با دیدار پرسپولیس در هفته بیستم نیز گفت: تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارند. برای اینکه امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم باید تمام بازی ها را با ببریم. بازی با پرسپولیس بسیار سخت است ولی ما فقط روی اهداف خودمان تمرکز کرده ایم.

او درباره اینکه آیا به پرسپولیس هم گل خواهد زد، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم برای تیمم بازیکن موثری باشم و انشاالله که بتوانم به پرسپولیس گل بزنم.

زامهران در پایان درمورد اینکه چرا بیشتر گل های نساجی را بازیکنانی که مهاجم نیستند می‌زنند، گفت: علی آل کثیر در بازی دیروز به عنوان یک مهاجم خیلی خوب بود و پاس گل داد و اینگونه نبوده که مهاجمان گل نزنند. انشاالله روند گلزنی ما در ادامه راه بهتر خواهد شد.

۱۱۲۲