کاپیتان زامهران گلزن تنها برد نساجی در تبریز

کاپیتان زامهران گلزن تنها برد نساجی در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی - حسین زامهران گلزن سه‌امتیازی تک برد نساجی در تبریز بوده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر، تراکتور در تبریز از نساجی پذیرایی خواهد کرد. دیداری که باتوجه به شکست تراکتور در دو هفته اخیر برابر شمس‌آذر قزوین و‌ ذوب‌آهن اصفهان از اهمیت بالایی برای تی‌تی‌ها برخوردار است و از طرف دیگر نساجی با عدم توفیق در کسب پیروزی در پنج دیدار اخیر خود، سخت به دنبال امتیازگیری در آستانه بازی آسیایی مجدد خود با نوبهار ازبکستان می‌باشد.

اما دیدار تراکتور و نساجی برای ششمین بار در لیگ برتر به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. در پنج مسابقه قبلی، دو بازی به تساوی انجامیده، دو پیروزی برای پرشورها بوده و سهم قائمشهری‌ها هم کسب یک برد بوده است.

تک برد نساجی در تبریز به لیگ نوزدهم و ۸ تیر ۱۳۹۹ برمی‌گردد که مازندرانی‌ها با تک گل حسین زامهران در دقیقه ۳ توانستند از سد میزبان خود بگذرند تا اولین و آخرین برد مازنی‌ها در تبریز رقم بخورد.

زامهران ۳۲ ساله که سابقه بازی در فوتبال تبریز با ماشین‌سازی را هم دارد، هم‌چنان در اردوی نساجی حاضر است و در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندد. مهاجم مشهدی در تمرینات تیمش هم با انگیزه شرکت کرده تا شاید در این مسابقه هم یک گل سه ‌امتیازی دیگر برای تیمش به ثمر برساند که باید دید چقدر در انجام آن موفق خواهد بود.

1997