عبور از حامد شیری؛ زامهران باسابقه‌ترین بازیکن نساجی در تاریخ لیگ برتر شد

عبور از حامد شیری؛ زامهران باسابقه‌ترین بازیکن نساجی در تاریخ لیگ برتر شد

پایگاه خبری فوتبالی- حسین زامهران با انجام 125 بازی با پیراهن نساجی در لیگ برتر، باسابقه‌ترین بازیکن این تیم در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.   

به گزارش فوتبالی، تیم شهر خسته هفته پیش و پس از اتمام بازی خود در مقابل شمس آذر قزوین که با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه سردار آزدگان قزوین به پایان رسید شاهد جابه جایی یک رکوردی تاریخی بود. حسین زامهران پس از این بازی با انجام 125 بازی با پیراهن نساجی در لیگ برتر، باسابقهترین بازیکن قائم شهری‌ها در لیگ برتر لقب گرفت.  

تا پیش از این بازی، حامد شیری با 124 بازی صاحب این عنوان بود که زامهران با یک بازی بیشتر، گوی سبقت را از شیری ربود و رکورددار شد. زامهران که از لیگ نوزدهم به عضویت نساجی در آمده است طی این 125 بازی موفق به ثبت 10 گل و 8 پاس گل شده است و همچنین در این مسابقات 4 بار هم از حریفان پنالتی گرفته است. او حالا یک خیز دیگر برای شکستن رکورد دیگر شیری نیز برداشته است. شیری در 124 بازی موفق به کسب 31 برد با پیراهن نساجی شده است اما زامهران تا به این جای کار 30 برد با نساجی به دست آورده و در تلاش است تا با کسب پیروزی در مسابقات آتی، این رکورد را نیز از دست حامد شیری خارج کند.  

حامد شیری نیز در انتهای فصل قبل، پس از 5 فصل حضور در نساجی در 37 سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. او با پیراهن نساجی در لیگ برتر 18 گل و یک پاس گل به ثبت رساند و با این که پست تخصصی‌اش مدافع بود میانگین هر 583 دقیقه یک اثر مستقیم روی گل‌های نساجی را به ثبت رساند که برای یک بازیکن تدافعی آمار مطلوبی به نظر می‌رسد.

7899