استقلال صفر - پیکان صفر/ فرصت سوزی با شعله آبی/ پیکان، مقابل کورس استقلال، پارک کرد

استقلال صفر - پیکان صفر/ فرصت سوزی با شعله آبی/ پیکان، مقابل کورس استقلال، پارک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم استقلال و پیکان در لیگ بیستم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار پربرخورد، استقلال نتوانست پیکان را در ورزشگاه آزادی شکست داده تا امتیازات بازی بین دو تیم تقسیم شود. همچنین فرهاد مجیدی موفق نشد چهارمین پیروزی متوالی خود پس از به عهده گرفتن هدایت استقلال را جشن بگیرد.

شنبه 14 فروردین 1400

استقلال – پیکان ساعت 18.50

تیم داوری: رضا کرمانشاهی - آرمان اسعدی - مهدی عالیقدر - مصطفی بینش  

ترکیب استقلال

محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، هروویه میلیچ و ارسلان مطهری 

ترکیب پیکان

علیرضا رضایی، امیرحسین جدی، آرش قادری، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربان‌خانی، سامان فلاح و رضا جبیره

تعویض ها

استقلال: مهدی قایدی به جای متین کریم زاده (46)/ سبحان خاقانی به جای ارسلان مطهری (68)/ آرمان رمضانی به جای شیخ دیاباته (83)/ سیداحمد موسوی به جای وریا غفوری (83)/ آرش رضاوند به جای داریوش شجاعیان (87)

پیکان: ابراهیم صالحی به جای محمدامین درویشی (62)/ امیر روستایی به جای رضا جبیره (62)/ اسماعیل بابایی به جای محمد خدابنده لو (82)/ امیرحسین جولانی به جای حسین پورامینی (89)/ علی عبدالله زاده به جای علی قربانخانی (90)

کارت زرد

استقلال: شیخ دیاباته (31)/ داریوش شجاعیان (65)/ محمدحسین مرادمند (78)

پیکان: حسین پورامینی (28)/ نادر محمدی (31)

دقایق حساس

دقیقه 3: حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت راست و ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه را علیرضا رضایی سنگربان پیکان دفع کرد و در ادامه نیز توپ به داریوش شجاعیان رسید که پاس این بازیکن توسط نادر محمدی دور شد.
دقیقه 8: ضربه ایستگاهی برای پیکانی ها به دست آمد که ضربه آرمان قاسمی با برخورد به کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: حرکت بازیکنان پیکان باعث شکل گیری یک موقعیت شد ولی ضربه محمدامین درویشی از دقت لازم برخوردار نبود و به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 29: موقعیت خوبی برای استقلال به دست آمد که ضربات شیخ دیاباته و میلیچ به مدافعین پیکان برخورد کرد که در نهایت داریوش شجاعیان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه پای راست و فنی زیبای این بازیکن با واکنش زیبای علیرضا رضایی سنگربان پیکان راهی کرنر شد.

دقیقه 31: کرنر ارسالی میلیچ به روی دروازه با ضربه سر زیبای فرشید اسماعیلی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف بسیار کم و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: پاس خوب ارسلان مطهری درون محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید که شوت این بازیکن روی تکل مدافعین پیکان راهی کرنر شد.

دقیقه 47: حرکت تیمی خوب استقلالی ها فرصت ایده آلی را برای آنها به وجود آورد و پاس فوق العاده فرشید اسماعیلی به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با سنگربان پیکان قرار گرفت که علیرضا رضایی دروازه بان خودروسازان ضربه مهاجم آبی پوشان را به خوبی مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه 50: ضربه ارسالی به روی دروازه استقلال با ضربه سر آرش قادری همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: مهدی قایدی ضربه کاشته ای که برای استقلال به دست آمده بود را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر فرشید اسماعیلی به وسط دروازه زده شد و علیرضا رضایی به راحتی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 75: ارسال هروویه میلیچ به روی دروازه به دلیل وزش شدید باد تغییر مسیر داد و در حال ورود به درون دروازه بود که علیرضا رضایی سنگربان خودروسازان با واکنشی زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 87: یک فرصت برای استقلال به دست آمد که سانتر میلیچ را مدافعین پیکان برگشت دادند و ضربه سوم را فرشید اسماعیلی با یک شوت سر ضرب به سمت دروازه حریف کرد که شوت او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

6641