پیام معنی دار گواردیولا به هالند و مسی: مهاجم نمی خرند؟

پیام معنی دار گواردیولا به هالند و مسی: مهاجم نمی خرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نقشه های تیمش برای خرید بازیکن در تابستان پیش رو برای جانشینی سرجیو آگوئرو را مشخص کرد. در حقیقت سیتی یکی از مشتریان ارلینگ هالند است و حتی بحث هایی در مورد بازگشت مسی مطرح شده است اما گواردیولا می گوید که با قیمت های کنونی احتمالا خبری از خرید مهاجم نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در مورد خرید جانشین برای آگوئرو گفت:" جدایی او تصمیم مشکلی بود. می دانیم که چه بازیکن مهمی است و چه کارهایی برای باشگاه کرده است. می خواهم شفاف صحبت کنم. باید به دنبال جانشین برای آگوئرو باشیم اما تقریبا غیرممکن است که بازیکنی بتواند با آمارش در این جا برابری کند. احتمال این که مهاجمی برای فصل آینده نخریم، زیاد است. بازیکن به اندازه کافی داریم و بازیکنان جذابی در آکادمی داریم. با توجه به شرایط کنونی و قیمت های کنونی احتمالا مهاجم نمی خوریم. با قیمت های کنونی غیرممکن است. پول برای پرداخت چنین هزینه هایی نداریم. همه باشگاه ها اذیت می شوند و ما هم مستثنی نیستیم. گابریل و فران تورس را داریم که در پست مهاجم کاذب بازی کرده اند."

وی در مورد شرایط مصدومان تیمش هم صحبت کرد:" پنج، شش بازیکن هنوز به تیم ما اضافه نشده اند چرا که اجازه ورود به حباب قرنطینه ما را نداشتند و ببینیم امروز چه می شود. لسترسیتی تیم بسیار خوبی است. من را تحت تاثیر قرار داده اند. کافی است که به ترکیب و بازیکنانی که دارند، نگاه کنید."

4125