عکس؛ خنده‌های بنزما به وینیسیوس در تمرینات رئال مادرید

عکس؛ خنده‌های بنزما به وینیسیوس در تمرینات رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در رئال مادرید دو بازیکنی بوده‌اند که در این فصل از رقابت‌ها حاشیه‌های فراوانی پیرامونشان شکل گرفته است چرا که در برخی بازی ها دیده شده که کریم بنزما به شدت از دست وینیسیوس و سبک بازی او عصبانی می‌شود. حتی در اوایل فصل یک بار بنزما در بازی رئال مادرید و مونشن گلادباخ به مندی گفته بود به وینیسیوس پاس ندهد چرا که به نظر می‌رسد او برای حریف بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اما اکنون در تصاویری که از آخرین تمرینات رئال مادرید منتشر شده به نظر می‌رسد که کریم بنزما و وینیسیوس جونیور روابط خوبی دارند چرا که در این عکس ها کریم بنزما با لبخندی بر لب نظاره‌گر تمرینات وینیسیوس جونیور است. در بازی رئال مادرید و سلتاویگو در ماه اخیر خشم و اخم های بنزما از دست وینیسیوس مورد توجه قرار گرفته بود اما اکنون کریم بنزما با چهره‌ای شاداب در کنار وینیسیوس جونیور قرار دارد و به نظر می‌رسد که روابط آن‌ها رو به بهبودی است.

کریم بنزما به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود به همین دلیل با وجود برگزاری بازی های ملی همچنان در رئال مادرید است و برزیل هم در این تعطیلات ملی بازی نداشت و حضور کاسمیرو هم به همین جهت است.

1470