عکس؛ لوگوی جدید باشگاه اینتر رونمایی شد

عکس؛ لوگوی جدید باشگاه اینتر رونمایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر که مربوط به شهر میلان در فوتبال ایتالیا است از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. در واقع نراتزوری ها تصمیم گرفتند پس از مدت ها لوگوی خود را تغییر داده و از لوگوی جدیدی برای باشگاهشان رونمایی کنند. در واقع مالکان چینی باشگاه اینتر تصمیم گرفته اند که دیگر آن طرح سابق را تغییر داده و از یک طرح جدید برای لوگوی باشگاه اینتر رونمایی کنند.

به گزارش فوتبالی، اینتر با هدایت آنتونیو کونته در این فصل از فوتبال ایتالیا بسیار خوب عمل کرده است به طوری که نراتزوری ها اکنون با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد که قرار است در این فصل از سری آ ایتالیا قهرمان رقابت ها شوند. اکنون که تعطیلات فوتبال باشگاهی به علت برگزاری بازی های ملی در جریان است، باشگاه اینتر به طور رسمی از لوگوی خود رونمایی کرد و از این به بعد این لوگو به عنوان لوگوی رسمی باشگاه اینتر خواهد بود.

آنتونیو کونته در این فصل بسیار عالی عمل کرده است و اینتر در آستانه قهرمانی و درآوردن جام از چنگ یوونتوس پس از 9 سال است که این کار بسیار بزرگی است. باید دید اینتر با این لوگو جام را به دست می‌آورد یا خیر.

1470