آنتونیو کونته گزینه جدید سرمربی‌گری تیم ملی هلند

آنتونیو کونته گزینه جدید سرمربی‌گری تیم ملی هلند

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که فدراسیون فوتبال هلند با آنتونیو کونته جهت هدایت تیم ملی این کشور ارتباط قرار کرده، اما کونته می‌خواهد در عرصه باشگاهی فعالیت کند. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا فصلی رویایی در اینتر سپری کرد. او موفق شد همراه با نراتزوری به قهرمانی سری آ برسد تا پس از حدود یک دهه، ایتالیا قهرمان جدیدی داشته باشد. اما مشکلات مالی اینتر اجازه نداد تا این باشگاه بیشتر اوج بگیرد و کونته تنها یک هفته پس از قهرمانی در سری آ، از سمت خود کنار کشید و سیمونه اینزاگی جانشین او در جوزپه مه‌آتزا شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کونته به دلیل قراردادش با اینتر، نمی‌تواند در فصل 2021/22 سرمربی تیمی در ایتالیا شود و فقط می‌تواند خارج از این کشور سرمربی‌گری کند. او در تابستان به تیم‌های پاری سن ژرمن، تاتنهام، منچستریونایتد و رئال مادرید لینک شد، اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. روزنامه‌های ایتالیایی مدعی هستند که فدراسیون فوتبال هلند پس از برکناری دی بوئر، حالا به دنبال کونته هستند و حتی با او تماس برقرار کردند. 

به هر حال گفته می‌شود که کونته منتظر پیشنهادات از طرف باشگاه‌هاست و فعلا علاقه‌ای به هدایت یک تیم ملی ندارد. اگرچه او در یورو 2016 هدایت آتزوری را برعهده داشت.

4416