ضیا عربشاهی: کرونا سال سختی را برای همه رقم زد/ انصاریان و میناوند را فراموش نخواهیم کرد

ضیا عربشاهی: کرونا سال سختی را برای همه رقم زد/ انصاریان و میناوند را فراموش نخواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی-پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کرونا لطمه زیادی به ورزش به خصوص فوتبال ایران و جهان وارد کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از برنا، ضیا عربشاهی در گفت‌وگوی نوروزی در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

- سال99 چطور گذشت؟

متاسفانه سال سخت و تلخی برای همه دنیا و ایران بود. در این سال شیوع کرونا خیلی از خانواده ها را داغدار کرد و شرایط برای زندگی مردم سخت تر شد. کرونا در تمامی جوانب بر زندگی ایرانی ها تاثیر منفی گذاشت و در مجموع سال سخت و بدی برای همه رقم خورد.

- تاثیر این بیماری روی ورزش به خصوص فوتبال چگونه بود؟

در سالی که قرار بود المپیک برگزار شود و رویدادهای ورزشی مهمی در سراسر دنیا اتفاق بیفتد، متاسفانه ورزش و به خصوص فوتبال لطمات زیادی خورد. اگرچه بازی های فوتبال پس از وقفه کوتاهی انجام شد اما برخی محدودیت ها و همین طور دوری مردم و هواداران از ورزشگاه ها، فوتبال را با چالش های زیادی روبرو کرد.

- از شرایط پرسپولیس در این دوران صحبت می‌کنید؟

پرسپولیس در سال 99 شرایط خوبی داشت و در تابستان بود که توانست با اقتدار قهرمان لیگ شود و چهارمین قهرمانی متوالی را به هوادارانش هدیه دهد. البته تیم گل محمدی این شانس را داشت که در این سال با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کلکسیون موفقیت هایش تکمیل شود اما در اوج بدشانسی این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان بسنده کرد.

- بهترین بازیکن پرسپولیس در سال 99 را چه کسی معرفی می‌کنید؟

بچه ها هم خوب و فوق العاده بودند و توانستند در قالب تیم نتایج خوبی کسب کنند. در حال حاضر پرسپولیس مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار دارد ولی از نظر من وحید امیری فوق العاده و کم نوسان بود و بازی های خوبی را در ترکیب پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت.

- چه خاطره تلخی در این سال داشتید؟

خاطره تلخ من از این سال، خاطره ای مشترک با همه پرسپولیسی ها و اهالی فوتبال است. متاسفانه ما در سال 99 و در فاصله زمانی اندک دو بازیکن سال های گذشته فوتبال مان را از دست دادیم و داغذار فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند شدیم. اتفاقی که شوک بزرگی به خانواده پرسپولیس بود و همه ما را عزدار کرد. اگرچه این دو در حال حاضر در جمع ما حضور ندارند اما بدون شک یاد و خاطره شان هیچ گاه از ذهن و یاد ما پاک نخواهد شد. 

7655