علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی که از چندی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فوتبالی، علی انصاریان، بازیکن سابق باشگاه های پرسپولیس و استقلال و تیم ملی ایران که از چند روز قبل به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بخش ICU بستری بود، متاسفانه دقایقی قبل جان خود را از دست داد.

انصاریان که بر اساس آخرین اخبار درصد زیادی از ریه هایش درگیر کرونا شده بود و به خاطر شرایط نامساعد تنفسی تحت مراقبت های ویژه قرار داشت، درنهایت دقایقی پیش چشم از جهان فرو بست.

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران چشم به جهان گشود. در سال 1377 به باشگاه پرسپولیس پیوست و جمعا 136 بازی برای این تیم انجام داد. او در سال 1385 طی یک اقدام پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس جدا شد و به رقیب دیرینه این تیم یعنی استقلال پیوست اما یک فصل بیشتر برای این تیم بازی نکرد. انصاریان سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. وی همچنین 6 بازی با پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد.

فوت انصاریان در حالی اتفاق افتاد که همبازی اسبق وی در باشگاه پرسپولیس، یعنی مهرداد میناوند نیز هفته قبل در اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فرو بست.

پایگاه خبری فوتبالی این ضایعه را به جامعه فوتبال ایران و خانواده محترم علی انصاریان و بازماندگان تسلیت می گوید و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای علی انصاریان علو درجات و بخشش الهی خواستار است.

7655