علی انصاریان هم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد

علی انصاریان هم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق فوتبال ملی و باشگاههای پرسپولیس و استقلال که به ویروس کرونا مبتلا شده است به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرهیختگان منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود از صبح امروز حال عمومی علی انصاریان که او در کنار مهرداد میناوند و در ویژه برنامه دربی در استودیو اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده، شرایط ناپایدارتری پیدا کرده است و اکسیژن خونش پایین آمده است و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

علی انصاریان که روز گذشته در بیمارستان فرهیختگان بستری شده ابتدا گفته می شد وضعیت پایدارتری دارد اما گویا به گفته اطرافیان انصاریان و پزشک معالج وی، صبح امروز به یکباره سطح اکسیژن انصاریان پایین آمده و پزشکان او را به بخش مراقبت‌‍‌‎های ویژه منتقل کرده‌اند.

علی انصاریان در حال حاضر به دلیل رسیدن به وضعیت بهتر در بخش مراقبت های ویژه و زیر دستگاه است و برای بهبود وضعیت اکسیژن چند آمپول تجویز کرده‌اند، گفته می شود به دستور پزشکان معالج این مدافع سابق فوتبال ایران دوستان و اطرافیان او به دنبال آن هستند تا آمپول هایی که کادر درمانی برای تجویز خواسته اند را هر چه زودتر فراهم کنند.

7655