گران‌ترین بازیکن جهان از نظر ترنسفرمارکت چه کسی است؟

گران‌ترین بازیکن جهان از نظر ترنسفرمارکت چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگر بخواهیم نگاهی به سایت ترنسفر مارکت بیندازیم تا قیمت بازیکنان را از نظر این وبسایت مورد مقایسه قرار دهیم به آمار جالبی می‌رسیم و متوجه می‌شویم که کدام بازیکن در حال حاضر گران ترین است و اختلاف او با سایر بازیکنان چه قدر است.

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین آمار وبسایت ترنفسرمارکت، ارزش کیلیان امباپه 180 میلیون یورو است و این بازیکن به عنوان گران ترین بازیکن دنیا در حال حاضر شناخته می‌شود. او با عملکرد درخشان خود مقابل بارسلونا در مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و به همین دلایل و عملکرد خوبی که در ماه های اخیر داشته است، اکنون به عنوان گران قیمت ترین بازیکن جهان از نظر وبسایت ترنسفر مارکت شناخته می‌شود.

نفر بعدی او نیمار جونیور است که با ارزش 128 میلیون یورو در رده دوم جای دارد. در واقع به نظر می‌رسد که عملکرد خوب پاری سن ژرمن باعث شده تا بازیکنان این تیم ارزش بسیار بالایی داشته باشند.

ارلینگ هالند با ارزش 110 میلیون یورو نفر چهارم این رده بندی است و نفر سوم هم هری کین با قیمت 120 میلیون یوروست. محمد صلاح در این لیست پنجم است و ارزش او توسط وبسایت ترنسفر مارکت 110 میلیون یورو و هم تراز با ارلینگ هالند تخمین زده می‌شود.

نکته‌ی جالب این لیست عدم حضور مسی و رونالدو در جمع 5 بازیکن گران قیمت حال حاضر دنیاست.

1470