گزارش روز؛ بیشترین حقوق در لیگ برتر انگلیس متعلق به کیست؟

گزارش روز؛ بیشترین حقوق در لیگ برتر انگلیس متعلق به کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه سان دستمزدی درباره گران‌ترین مربیان لیگ برتر منتشر کرده. پیش‌بینی این که سرمربی منچستر سیتی و لیورپول در رده‌های اول این جدول حضور دارند کار سختی نیست.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد در حال امضای قراردادی جدید است که به موجب آن دستمزدش ۲.۵ میلیون پوند افزایش پیدا می‌کند. قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و در آن سالیانه ۱۰ میلیون پوند دستمزد می‌‌گیرد. این مسئله باعث شده تا رسانه سان گزارشی درباره دستمزد مربیان در لیگ برتر منتشر و بیشترین دستمزدها را بررسی کند.

بیشترین دستمزد بین مربیان لیگ برتر را پپ گواردیولا می‌گیرد که سالیانه  ۲۰ میلیون پوند از سیتیزن‌ها حقوق می‌گیرد. نفر دوم یورگن کلوپ است که هر سال ۱۵ میلیون دستمزد می‌گیرد و البته این رتبه را به طور مشترک به همراه مورینیو در اختیار دارد.

رتبه چهارم دستمزدها در اختیار آنچلوتی است که با ۱۱.۵ میلیون پوند دستمزدش عملکرد خوبی هم در جمع تافی‌ها داشته. سولشر و برندان راجرز به طور مشترک رتبه پنجم را با ۱۰ میلیون پوند در اختیار گرفته‌اند و در نهایت مارچلو بیلسا هفتمین مربی گران قیمت در لیگ برتر است. نکته مهم عدم حضور مویس با توجه به عملکرد خوب وستهمی‌ها است که در میان مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان حضور دارند.

1101