مدعیان تیم ملی خندان و پرانرژی در باغ فردوس + عکس

مدعیان تیم ملی خندان و پرانرژی در باغ فردوس + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا چند روزی می شود که تمرینات طلایی پوشان را در مجموعه باغ فردوس اصفهان زیر نظر گرفته و تیمش را آماده ادامه رقابت ها می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سال 1399 به بهترین شکل ممکن برای سپاهان تمام شد و آنها که چند هفته پیش موفق شده بودند در ورزشگاه نقش جهان استقلال را با دو گل مغلوب کنند، در آخرین دیدار سال نیز در ورزشگاه خانگی مقابل تراکتور با 2 گل به برتری دست یافتند تا به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از پرسپولیس صدر جدول لیگ بیستم را به نام خودشان بزنند.

عملکرد خوب سپاهان تا پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر سبب شد تا سه ابتدا پیام نیازمند و امید نورافکن به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و در ادامه سجاد شهباززاده به جمع آنها اضافه شد؛ البته حاج صفی دیگر سپاهانی اردوی تیم ملی است که پس از بازگشت به اصفهان تنها یک بازی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی انجام داد.

علاوه بر این دو بازیکن، شاید خیلی از کارشناسان برای بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر نیز شانس دعوت قائل بودند ولی این اتفاق حداقل در این اردو برای آنها رخ نداد.

علاوه بر این دو بازیکن، عزت پورقاز، محمد محبی و مرتضی منصوری از جمله بازیکنانی به شمار می روند که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارند و امیدوارند در آینده شرایط برای بازگشت آنها فراهم شود.

حالا اما این روزها بازیکنان سپاهان فارغ از این مسائل با تمرکز بالا تمریناتشان را در مجموعه خوب و کامل باغ فردوس آغاز کرده اند؛ ادامه صدرنشینی و کسب قهرمانی لیگ بیستم که به سلطه 4 ساله پرسپولیسی ها خاتمه خواهد داد، انگیزه بالایی برای سپاهانی ها به شمار می رود و آنها با انگیزه بالایی در تمرینات دیده می شوند.

6641