امید عالیشاه؛ بازیکن غیر قابل تغییر پرسپولیس

امید عالیشاه؛ بازیکن غیر قابل تغییر پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک قرمزها با عملکرد خوبی که از خود ارائه داده است در جدال با نفت مسجدسلیمان هم فیکس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه که در هفته های اول آغاز لیگ به نیمکت پرسپولیس تبعید شده بود و در یک مقطع هم به دلیل اختلاف با کادر فنی در آستانه جدایی قرار گرفت، در هفته های اخیر به مهره اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شده و به آچار فرانسه قرمزها در خط حمله و پست هافبک تبدیل شده است.

در شرایطی که بسیاری تصور می‌کردند که با ورود مهدی ترابی، امید عالیشاه از ترکیب خارج خواهد شد اما درخشش این بازیکن، نیمکت نشین کردن او را حالا برای یحیی گل محمدی سخت کرده است.

او پس از نیمکت نشینی مهدی عبدی، به زوج وحید امیری در خط حمله تبدیل شد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به پیروزی های متوالی شاگردان یحیی گل محمدی کمک کرد تا گل محمدی نیز پاسخ نمایش او را با قرار دادن در ترکیب اصلی بدهد.

کاپیتان دوم پرسپولیس حتی در بازی با مس نوین که مهدیخانی و عبدی در ترکیب بودند هم نیمکت نشین نشد و در پست تخصصی خود یعنی هافبک کناری به میدان رفت. 

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که این بازیکن در ترکیب ثابت قرمزها مقابل شاگردان داریوش یزدی قرار گرفته است و باید دید او در پایان بازی می تواند نظر کادر فنی را برای ادامه حضور در ترکیب ثابت این تیم جلب کند یا نه.

7655