پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس؛ به دنبال شکست طلسم بزرگ

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس؛ به دنبال شکست طلسم بزرگ

خبرگزاری فوتبالی- در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، سرخپوشان تهرانی تنها یک گام تا چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فاصله دارند و حتی ممکن است پیش از آغاز این مسابقه قهرمانی آن ها مسجل شود. پرسپوليس در فاصله ی 5 هفته به پایان مسابقات 59 امتیازی است و تراکتور رده دومی 44 امتیاز دارد و استقلال نیز با یک بازی کمتر و در صورت پیروزی مقابل پارس جنوبی، در کنار تراکتور قرار خواهد گرفت؛ اما با توجه به بازی های عقب افتاده فولاد و با فرض کسب 6 امتیاز این تیم در دو بازی خود، تیم اهوازی 45 امتیازی می‌شود و بر روی کاغد نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس به حساب می آید. با این حساب اگر هر کدام از تیم های فولاد، تراکتور و استقلال در این هفته امتیاز از دست بدهند یا شاگردان گل محمدی مقابل نفت مسجد سلیمان با دست پر از زمین خارج شوند، قهرمانی پرسپولیس رسمی خواهد شد. 

گربه سیاه پرسپولیس: پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تاکنون 5 بار رو در روی هم قرار گرفته اند و در این بین زردپوشان مسجد سلیمانی تا به حال هیچگاه مقابل پرسپولیس بازنده نبوده اند. 

تارتار، نشان قهرمانی پرسپولیس: پرسپولیسی ها خاطره خوبی از بازیکن سابق خود دارند چرا که پرسپولیس فصل گذشته نیز در جدال با تیم تحت هدایت مهدی تارتار موفق به کسب عنوان قهرمانی خود شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته پایانی راهی جم شده بودند تا برابر مهدی تارتار و پارس جنوبی به پیروزی و قهرمانی خود دست یابند و در نهایت این اتفاق برای آنها رقم خورد. باید دید این بار هم پرسپولیسی ها مقابل چشمان بازیکن سابق خود جشن قهرمانی برپا خواهند کرد یا مهدی تارتار این قضیه را به تاخیر خواهند انداخت. 

محرومان: شجاع خلیل زاده تنها محروم این دیدار خواهد بود. 

نتیجه بازی هفته گذشته: نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل مقابل نساجی رضایت داد و پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی فولاد را شکست داد. 

نتیجه بازی رفت: در چارچوب هفته یازدهم، نفت مسجد سلیمان با تک گل علیرضا علیزاده موفق شد شاگردان کالدرون را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. باخت به نفت مسجدسلیمان آخرین شکست این فصل پرسپولیس بوده و  سرخپوشان پس از آن هیچ باختی را تجربه نکردند.

وضعیت در جدول‌: پرسپولیس با 59 امتیاز صدرنشین است و نفت مسجدسلیمان با 33 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. 

*جمعه 3 مرداد 1399

نفت مسجدسلیمان _ پرسپولیس ساعت 20:45

داور: سید رضا مهدوی 

کمک ها: امیر رضا اشور ماهانی – احد سلطانی

4731