پیش بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان/ طلسم شکسته می‌شود؟

پیش بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان/ طلسم شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – آیا نبرد پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، برنده خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که با دیدن  جدول و آمار پدیده رقابتهای این فصل لیگ برتر به ذهن می‌رسد. نفت مسجدسلیمان در کنار سپاهان تنها تیمهایی هستند که در 10 هفته گذشته شکست نخورده‌اند و مهدی تارتار امیدوار است که تیم او در بازی فردا هم این روند را ادامه دهد. او به عنوان مربی‌ای که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را داشته و مربی این تیم هم بوده، در کنفرانس خبری قبل از بازی به این نکته اشاره کرده که دوست دارد فردا پرسپولیس را ببرد تا دیگر کسی به او اتهام نزند که چون پرسپولیسی است، جلوی این تیم نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.

اتفاق ویژه: این بازی در حالی برگزار خواهد شد که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی محروم شده و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. البته قرمزها امیدوارند که این مساله مانعی برای نتیجه گیری آنها نباشد و بتوانند 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیرند تا فاصله‌شان با صدر جدول را کمتر کنند.

نکته آماری: نفت مسجدسلیمان با 8 تساوی در 10 بازی، لقب سلطان تساوی را به خود اختصاص داده است. به این نکته هم اشاره کنیم که پرسپولیس در 4 تقابل قبلی خود با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر موفق به کسب برد نشده است.

چهره ویژه: سوشا مکانی. گلر مسجدسلیمانی‌ها سابقه بازی در پرسپولیس را داشته و البته که خاطرات خیلی خوبی از آن دوران ندارد. سوشا در بازگشت به لیگ برتر، یک دروازه‌بان کاملا آماده نشان داده و قطعا تقابل او با تیم سابقش اتفاق جذابی خواه بود.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 19 امتیاز در رده سوم قرار دارد و نفت مسجدسلیمان 14 امتیازی تیم هشتم جدول است.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در اهواز فولاد را شکست داد و نفت با نساجی به تساوی بدون گل رسید.

1984