هنرنمایی مهاجم برزیلی با لباس آشپزی: کیک رئال مادرید را پخت!

هنرنمایی مهاجم برزیلی با لباس آشپزی: کیک رئال مادرید را پخت!

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس مهاجم برزیلی در یک سال و نیم اخیر با نمایش های خوبش نگاه های زیادی را به خود جلب کرده و خیلی زود خودش را در دل هواداران رئال جا کرده است.

به گزارش فوتبالی، رودریگو که فصل درخشانی را در رئال مادرید از خود به جای گذاشته بود، چند ماه پیش دچار مصدومیتی شدید شد اما در بازی هفته گذشته میان رئال مادرید و سوسیه داد برگشت و نمایش خوبی از خود ارائه داد. رودریگو اما به نظر می رسد که جدا از فوتبال هنرهای دیگری هم دارد که البته به تازگی از آنها رونمایی کرده و حسابی هوادارانش را شگفت زده کرده است.

رودریگو در ویدیویی که امروز منتشر کرده، لباس آشپزی به تن کرده و تمامی مراحل پختن کیک را به نمایش می گذارد و در نهایت کیکی با لوگوی رئال مادرید را آماده می کند تا نشان بدهد که جدا از فوتبال دستی در آشپزی دارد و اگر نیاز باشد می تواند در این حوزه نیز موثر واقع شود و شاید اگر روزی بخواهد فوتبال را ترک کند بتواند به سراغ آشپزی برود. روز گذشته 119مین سالگرد تاسیس باشگاه رئال مادرید بود و به همین خاطر رودریگو تصمیم گرفت که این کیک را با لوگوی رئال مادرید بپزد.

در این ویدیو پدر رودریگو و همچنین دخترش هم حضور پیدا می کنند و آنها نیز از طعم کیک می چشند که به نظر می رسد حداقل در ظاهر هم که شده از طعم آن راضی هستند!

4125