پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه رودریگو گوئس؛ از کریستیانو تا زیدان

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه رودریگو گوئس؛ از کریستیانو تا زیدان

خبرگزاری فوتبالی - رودریگو گوئس پدیده 19 ساله رئال مادرید در توییتر پاسخ سوالات هواداران را داد. این بازین برزیلی در مورد نکات مختلف نظیر عادت های عجیبش یا علاقمندی های خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو در مورد احساس خود پیرامون هم تیمی شدن با بازیکن محبوبش هازارد گفت :" بازی کردن کنار هازارد یک رویاست. همه می دانند که من طرفدارش بوده ام و دیدن بازی او را دوست دارم. حالا بازی کردن کنارش برایم یک رویاست. خیلی دوستش دارم."

وی در این باره که اگر بخواهد در کنار پنج اسطوره تاریخ فوتبال بازی کند، چه کسانی را انتخاب می کند، گفت:"سخت است که یک نفر را انتخاب کنم. نفر اول پله است، بعد از آن رونالدو نازاریو، زیدان، روبرتو کارلوس و کریستیانو. می دانم که رونالدو همچنان بازی می کند اما بعید است که روزی هم تیمی شویم."

رودریگو در مورد خرافات خود قبل از بازیها بیان کرد:"خرافات زیادی دارم. مثلا اول کفش پای راستم را می پوشم و ساق بند راستم را می بندم. قبل از بازیها به دستشویی می روم و با پای راست وارد زمین می شوم. دوست ندارم پایم روی خط برود. برای این مسائل کمی دیوانه هستم."

رودریگو گفت که فوتبالدوستی و پلی استیشن تفریحات محبوبش هستند و "پائیا" (نوعی غذای سنتی اسپانیا) غذای محبوبش است و در مورد موسیقی محبوبش قبل از بازیها گفت :" همیشه ترانه Moleque de Villa از پروخوتا را گوش می دهم. خیلی دوست دارم."

4125