پدیده جدیدی که توسط کومان رو شد؛ موریبا پله پله به آسمان

پدیده جدیدی که توسط کومان رو شد؛ موریبا پله پله به آسمان

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پدری به نظر می رسد که بارسلونا صاحب یک فرشته دیگر شده است: شاهزاده ای از کوناکری.

به گزارش فوتبالی، ایلایکس موریبا 18 ساله پدیده جدید تیم کومان است که در پامپلونا گلزنی کرد. او پس از 27 دقیقه درخشان در پیزخوان، در شبی که بارسا به سه امتیاز نیاز داشت تا در جنگ لالیگا زنده بماند در خط هافبک درخشید همان طور که در وقت اضافه بازی بارسا و سویا در کوپا خوش درخشیده بود. ایلایکس در پامپلونا با شوت پای چپ دروازه سرجیو هررا را گشود تا مراحل ترقی را به سرعت هر چه تمام تر طی کند.

ایلایکس در سه بازی لالیگایی خود یک گل زده و دو پاس گل داده است. او بازیکنی است که قوای بدنی و فنی بی نظیری دارد و هر چند که در ابتدا در مورد سطح آمادگی و پخته بودنش تردیدهایی وجود داشت اما به سرعت ثابت کرد که آمادگی بالایی دارد و کومان در موردش گفت:" همیشه چیزهای جدیدی به تو می دهد. با شخصیت ویژه ای بازی می کند."

به نظر می رسد که مربی هلندی وقتی که به انتقال آلنیا به ختافه رضایت داد، به چیزی در مورد ایلایکس بو برده بود. سطح پایین پیانیچ و جا نیافتادن ریکی پوچ در تیم کومان درها را به روی بازیکنی باز کرد که مربی هلندی چیزهای خاصی در موردش دیده بود. ایلایکس به همین خاطر تمجید از مربی خود را از یاد نبرد:" رونالد به من گفته که هر بار به محوطه جریمه حریف نزدیک می شوم، سعی کنم که از دید حریفان دور بمانم. از بچگی همیشه فوتبال را دوست داشتم و همیشه به خاطر بازی در این جا خدا را شکر کرده ام. پدرم من را به بارسلونا آورد."

ایلایکس در سال 2010 وارد بارسلونا شد و با وجود مصدومیت در اردوی تیم زیر 17 سال مقابل یونان حالا در اوج قرار دارد و در ترکیب بارسلونا می درخشد.

4125