بررسی شرایط فعلی ۵ بازیکنی که توسط رونالد کومان 'آینده‌داران بارسلونا' پیش‌بینی شده بودند

بررسی شرایط فعلی ۵ بازیکنی که توسط رونالد کومان 'آینده‌داران بارسلونا' پیش‌بینی شده بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در حدود یک سال پیش بود که سرمربی هلندی پیشین آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون فهرستی پنج نفره از آینده‌دارترین نفرات تیمش را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، رونالد کومان، سرمربی هلندی سابق بارسلونای اسپانیا در حدود یک سال قبل نام پنج نفر از بازیکنان کاتالان‌ها را اعلام و آن‌ها را به عنوان آینده‌دارترین نفرات بارسلونا قلمداد و معرفی کرد. در این بخش، به مرور اعضای این فهرست پرداخته و روند احتمالی صعودی یا نزولی هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

1- ریکی پویچ:

پویچ هنوز در بارسلونا است؛ اما به هیچ وجه شبیه آینده باشگاه نیست. خود کومان هم تا زمانی که خودش اخراج شد، او را نیمکت‌نشین کرده بود. در زمان ژاوی هرناندز، این هافبک در انتهای خط میانی قرار دارد و پدری و گاوی بسیار جلوتر از او هستند. پویچ از زمان حضور ژاوی در نوامبر گذشته، تنها یک بازی در ترکیب اصلی تیم بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد که کومان در خصوص این بازیکن اشتباه کرده باشد.

2- ایلایکس موریبا:

موریبا بهترین ستاره دوران کومان بود. مرد هلندی بر خلاف ریکی پویچ، دقایق منظمی به موریبا بازی می‌داد. با این حال، عوامل، اطرافیان و نمایندگان موریبا، او را فرصتی برای به دست آوردن دستمزد بالاتر دیدند و این بازیکن به لایپزیش فروخته شد. امروز، موریبا با والنسیا به لالیگا بازگشته است؛ جایی که هنوز هیچ حرکت مثبتی همراه آن صورت نداده است. به نظر می‌رسد که کومان در مورد او هم دوباره اشتباه کرده است.

3- رونالد آرائوخو:

آرائوخو هنوز در بارسلونا است و مسلما در میان بهترین مدافعان لیگ قرار دارد. این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای هنوز قرارداد خود را با این باشگاه کاتالانی تمدید نکرده و علاقه منچستر یونایتد برای جذب او در حال افزایش است. در مورد این بازیکن، احتمالاً حق با کومان بوده و درست پیش‌بینی کرده است.

4- اسکار مینگزا:

مینگئزا هم هنوز در بارسلونا است؛ اما واقعاً نمی‌توان او را به عنوان بازیکن اصلی تیم در نظر گرفت. این مدافع جزو بازیکنانی است که می‌تواند باشگاه را ترک کند؛ چه به صورت قرضی و چه حتی در پایان فصل به صورت دائمی. پس به نظر می‌رسد که کومان درباره این بازیکن هم اشتباه کرده باشد.

5- پدری:

پدری چه در زمان حضور رونالد کومان و چه در زمان حال با حضور ژاوی هرناندز، همواره یکی از بازیکنان کلیدی خط هافبک بارسلونا بوده است. این بازیکن نوزده ساله حتی در فصل جاری شروع به گلزنی برای بارسلونا کرده و در رقابت‌های این فصل تا حالا دو گل برای بلوگرانا زده است. قطعا او سرمایه حال و آینده باشگاه کاتالانی است. کومان در ارتباط با این بازیکن، بدون هیچ گونه شک و تردیدی کاملاً درست پیش‌بینی کرده است.

9404