کیانی:‌ احساس کردم اگر به تراکتور نروم بهتر است/ سپاهان گفت به استقلال بازیکن نمی‌دهد

کیانی:‌ احساس کردم اگر به تراکتور نروم بهتر است/ سپاهان گفت به استقلال بازیکن نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای پیوستن به تراکتور راهی تبریز شدم اما احساس کردم اگر به این تیم نروم بهتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در ارتباط با اتفاقاتی که در سپاهان برایش رخ داد و در نهایت از این تیم جدا شد، گفت: من در سپاهان مشکل فنی نداشتم و دیدید که در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردم. همیشه هم نهایت تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام دادم و برای پیراهن این تیم جنگیدم. زمانی که برای تمدید قرارداد با آقایان نیکفر و تابش صحبت کرده بودم، زیاد بحث مالی نکردم ولی آن زمان به من قول دادند که طبق تورم قراردادم افزایش پیدا کند. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. خواسته من اصلا غیر منطقی نبود چون آقایان نیکفر و تابش گفته بودند که قرارداد من طبق تورم و برخی مسائل دیگر اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار بود بعداز بازی اول که در سیرجان برگزار کردیم این مشکل برطرف شود و حتی در این زمینه با آقای نویدکیا صحبت کردم که ایشان هم قول داد مشکل برطرف شود. در ادامه اتفاق جدیدی رخ نداد و باشگاه هر روز به من یک حرف می‌زد، یک بار می‌گفتند هیئت مدیره اجازه نمی‌دهد که قراردادم افزایش پیدا کند و یک بار دیگر می‌گفتند اگر این اتفاق رخ دهد تیم به هم می‌ریزد. واقعا خواسته زیادی نداشتم ولی سپاهان به قولی که داده بود عمل نکرد. اگر از روز اول تکلیف مرا روشن می‌کردند خیلی بهتر بود. من در این مدت هیچ‌وقت در مورد این مسائل صحبت نکردم چون اصلا دوست نداشتم سپاهان وارد حاشیه شود.

کیانی گفت: شرایط طوری بود که دیگر در تمرین حاضر نشدم و دوست داشتم شخصیتم حفظ شود، از طرفی سرمربی هم حق داشت به من بازی ندهد.  یک نیم فصل از لحاظ فوتبالی ضربه خوردم. با این حال همیشه برای سپاهان، هوادارانش، کادر فنی و باشگاه احترام قائل هستم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. باز هم می‌گویم که خواسته من از سپاهان غیر منطقی نبود و فقط توقع داشتم قولی که به من دادند را عملی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا حضورش در استقلال منتفی شد؟» تصریح کرد: گفته شد به استقلال پیشنهاد 8 میلیاردی دادم که حقیقت نداشت. باشگاه استقلال برای جذب من به سپاهان نامه زد که سپاهان هم خواهان جذب مسعود ریگی شد ولی استقلال با جدایی این بازیکن مخالفت کرد. بعدها هم باشگاه سپاهان گفت که به استقلال بازیکن نمی‌دهد.

کیانی که برای پیوستن به تراکتور به تبریز رفته بود، در خصوص منتفی شدن حضورش در این تیم تاکید کرد: همه می‌دانند که من تراکتوری اصیل هستم و فوتبالم را مدیون این تیم می‌دانم. وقتی تراکتور برای جذب من نامه زد بدون هیچ چشمداشتی به تبریز رفتم و تمام هدفم این بود که به تراکتور کمک کنم، هر چند وقتی از این تیم جدا شدم برخی برایم حرف و حدیث درست کردند و صحبت‌هایی عنوان شد که اصلا درست نبود. باز هم با وجود اینکه خیلی‌ها به من گفتند به تراکتور نروم، برای مذاکره با این تیم به تبریز رفتم اما حرکاتی دیدم که احساس کردم اگر به این تیم نروم بهتر است چون ممکن بود بعدها اتفاقاتی رخ دهد که دودش به چشم من برود.

کیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا این موضوع صحت دارد که تراکتور مبلغ بسیار کمی را به وی پیشنهاد داده بود؟» گفت: زیاد دست ندارم در مورد پول صحبت کنم، هنوز هم از تراکتور بیش از یک میلیارد تومان طلب دارم و هیچ‌وقت هم شکایت نمی‌کنم ولی سوال من این است که چرا همیشه من باید برای تراکتور کوتاه بیایم؟ به مسئولان باشگاه گفتم پیشنهادهایی دارم که حاضرم نصف این پیشنهادها پول بگیرم اما با تراکتور قرارداد امضا کنم ولی چنین چیزی را قبول نکردند. دو روز در تبریز ماندم و جالب اینجا است به جای اینکه آنها تماس بگیرند و پیگیر باشند، من تماس می‌گرفتم.

وی افزود: حرف اصلی من پول نیست و باید شخصیت بازیکنی که 11 سال با پیراهن این تیم بازی کرده حفظ شود. متاسفانه با وجود اینکه برای قرارداد بستن به تبریز رفته بودم، حرکاتی دیدم که دلسرد شدم و در نهایت حضورم در تراکتور منتفی شد. برای این تیم و هوادرانش بهترین‌ها را آرزو دارم. قسمت نشد برای تراکتور بازی کنم که البته من به هیچ عنوان در این زمینه مقصر نبودم.

کیانی در خصوص پیوستن به مس رفسنجان خاطرنشان کرد: این تیم را با آگاهی و تحقیق انتخاب کردم و مطمئنا نهایت تلاشم را می‌کنم تا بازیکن تاثیرگذاری برای مس باشم. احساس من این است که انتخاب خوبی انجام دادم، با آقای علیزاده همبازی بودم و از طرفی دوست داشتم با مربی بادانشی مثل ربیعی کار کنم.

7474