تیپ گاوبازی راموس در شب توقف رئال مادرید سوژه شد!

تیپ گاوبازی راموس در شب توقف رئال مادرید سوژه شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی که مصدومان و غایبان زیادی برای بازی مقابل رئال سوسیداد داشت، به تساوی یک بر یک مقابل این تیم رسید و در خانه متوقف شد و نتوانست از پس رئال سوسیداد بر بیاید. مادریدی ها در این بازی در آستانه‌ی شکست بودند اما در نهایت توانستند با گل وینیسیوس در دقایق آخر بازی، به تساوی برسند و یک امتیاز از این بازی سخت در بیاورند.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس، کریم بنزما و دنی کارواخال سه تا از مهره های کلیدی رئال مادرید هستند که در این بازی غایب بودند و نتوانستند به تیمشان کمک کنند اما برای دیدن بازی به ورزشگاه آلفردو دی استفانو آمده بودند و تیپ ها و سر و وضع خاصی داشتند که در این بین تیپ خاص سرجیو راموس با کلاه جالبی که او روی سر گذاشته بود، تبدیل به سوژه‌ای برای کاربران شبکه های اجتماعی شد چرا که تیپ او به شکل گاوباز های اسپانیایی است و این نکته وجود دارد که راموس علاقه‌ی خاصی به گاوبازی و سنت های اسپانیایی دارد و به همین علت به همین شکل هم لباس پوشیده است.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بازیکنان مصدوم رئال مادرید و علی‌الخصوص سرجیو راموس به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که به نظر می‌رسد رئال مادرید وابستگی ویژه‌ای به این بازیکن دارد.

1470