آخرین مهلت سمیعی به کارگزار؛ اردیبهشت 1400

آخرین مهلت سمیعی به کارگزار؛ اردیبهشت 1400

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که با توافق مدیران پرسپولیس و کارگزار، آتیه پرداز متعهد شده تا قبل از عید به حساب قرمزها واریزی داشته باشد اما گویا مدیران پرسپولیس برای ادامه همکاری در سال آینده شرای جدیدی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی،با اینکه پرسپولیسی‌ها با آتیه داده‌پرداز به توافق رسیده‌اند و قرار است همکاری طرفین ادامه داشته باشد، اما به‌نظر می‌رسد این به‌معنی حل تمام مشکلات موجود نیست و همچنان مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود. 

پرسپولیسی‌ها معتقدند تمام راه‌های درآمدزایی به روی باشگاه بسته شده و اگر هم اتفاقی در این زمینه رخ بدهد، درصد قابل‌توجهی از آن به جیب کارگزار می‌رود، از سوی دیگر آنها معتقدند کارگزار هیچ فعالیتی برای درآمدزایی بیشتر انجام نمی‌دهد و این برخلاف قول و قرارهای طرفین است و اگر این اتفاق در فاصله ای که از شروع قراردادشان گذشته رخ می‌داد، حالا پرسپولیسی‌ها مبلغی به ‌مراتب بالاتر از کف قرارداد را دریافت می‌کردند. 

گفته می شود به همین دلیل جعفر سمیعی در صحبت‌هایش با کارگزار، به آنها تا اردیبهشت زمان داد تا راهکارهای مناسب جهت درآمدزایی بیشتر را پیدا کرده و در پایان سال اول قراردادشان پای میز مذاکره بنشینند که در این زمان یا ادامه همکاری با بندهای جدید محکم‌تر انجام شود یا تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته شود.

7655