طراحی متفاوت کفش‌های لاکازت؛ با حضور مینیون‌ها!

طراحی متفاوت کفش‌های لاکازت؛ با حضور مینیون‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی – کفش‌های جدید لاکازت ظاهر متفاوتی نسبت به کفش‌های پیشین او دارد و در طراحی آن از شخصیت‌های کارتونی استفاده شده است.

به گزارش فوتبالی، الکساندر لاکازت، مهاجم تیم آرسنال کفش‌های جدید و متفاوتی را به پا کرده که روی آن طراحی خاصی وجود دارد. کفش‌های جدید لاکازت آبی است و روی آن اشکال جالبی از کارتون من نفرت‌انگیز و شخصیت مینیون‌ها وجود دارد. رنگ این شخصیت‌ها زردرنگ است و تناسب رنگ خوبی روی کفش بوجود آورده‌اند.

لاکازت با این کفش‌ها در تمرینات آرسنال ظاهر شده و واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است. برخی با تمجید از این حرکت بامزه نوشته‌اند آن‌ها هم دوست دارند این کفش را داشته باشند و ماحصل کار زیبا از آب درآمده. برخی دیگر هم از طراحی آن متعجب شده‌اند.

در قسمت دیگری از کفش هم شعار Trust the Process که متعلق به تیم بسکتبال فیلادلفیا است قرار گرفته است. لاکازت یک بار به همراه گریزمان در سال ۲۰۱۸ بازی فیلادلفیا را از نزدیک مشاهده کرده و به نظر می‌رسد طرفدار تیم مذکور باشد.

گفتنی است در حال حاضر لاکازت ۲۹ سال در ۲۱ بازی برای تیم ملی فرانسه ۸ گل زده و ۲ پاس گل به هم تیمی‌هایش داده. آرسنال هم اکنون در رتبه یازدهم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

1101