الکساندر لاکازت با داگلاس کاستا معاوضه خواهد شد؟

الکساندر لاکازت با داگلاس کاستا معاوضه خواهد شد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که الکساندر لاکازت از شرایطش در آرسنال ناراضی است و خواهان جدایی از این باشگاه است. آرسنال می‌تواند گزینه‌های مختلفی را برای او در نظر بگیرد و یکی از این گزینه‌ها می‌تواند معاوضه‌ی مهاجم فرانسوی با وینگر برزیلی باشد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال می‌تواند اجازه‌ی جدایی الکساندر لاکازت را در این تابستان صادر کند و به نظر می‌رسد که یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ی آن‌ها مبادله‌ی او با داگلاس کاستا، وینگر یوونتوس است. بیانکونری ها در این تابستان به دنبال یک مهاجم جدید هستند و مهاجم فرانسوی ممکن است با مبلغ 35 میلیون یورو آرسنال را ترک کند. قرارداد وی با توپچی ها در ژوئن 2022 منقضی می شود اما طبق گزارش ها، سران باشگاه لندنی آماده‌ی مذاکره برای فروش یا معاوضه‌ی این بازیکن هستند. 

یوونتوس می تواند با استفاده از داگلاس کاستا با قراردادی به شکل معاوضه‌ی دو بازیکن، رضایت آرسنال را جلب کند تا الکساندر لاکازت به جمع بیانکونری ها بپیوندد. لاکازت که سابقه‌ی 16 بازی برای تیم ملی فرانسه در کارنامه‌ی خود دارد، در فصل 2019/20، سی بار برای آرسنال به میدان رفت و در مجموع 10 گل برای توپچی های لندن به ثمر رساند. او اخیرا از نیمکت نشینی هایش در آرسنال ابراز نارضایتی کرده بود.

1470