گزارش روز؛ اعتراض شدید ایتالیایی‌ها به داوری در لیگ قهرمانان

گزارش روز؛ اعتراض شدید ایتالیایی‌ها به داوری در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی – لاتزیو، یوونتوس و آتالانتا که ۳ باشگاه ایتالیایی حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمان هستند نسبت به تصمیمات داوری اعتراض دارند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی با پورتو دیدار کرد و بازی را به حریف ۲-۱ واگذار کرد. در این دیدار در دقیقه پایانی یک صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو اتفاق افتاد که داور نظری به پنالتی نداشت. لاتزیو ۴-۱ به بایرن مونیخ باخت و در این دیدار هم یک صحنه مشکوک به پنالتی روی میلینکوویچ ساویچ اتفاق افتاد که داور آن را پنالتی گرفت. شب گذشته هم آتالانتا مقابل رئال مادرید شکست خورد که آتالانتایی‌ها به اخراج فرویلر اعتراض داشتند. نکته مهم در تمام این دیدارها وجود صحنه‌های مشکوک داوری بود.

اینزاگی پس از دیدار مقابل بایرن گفت: زمانی که بازی ۱-۰ بود داور بازی می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد هر چند که نتیجه نشان داد شاید ما آمادگی حضور در چنین رقابت‌هایی را نداریم.

پیرلو پس از شکست مقابل پورتو گفت: صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو؟ از نظر من آن صحنه کاملا پنالتی بود اما داور به ما گفت چون بازی تمام شده پنالتی لحاظ نشده است.

گاسپرینی، سرمربی تیم آتالانتا که از اخراج بازیکنش هنگامی که بازی مقابل رئال ۰-۰ بود هم گفت: بازی کاملا خراب شد. فصل گذشته پس از هرج و مرج فراوان قانون هند تغییر کرد و حالا آن‌ها وسوسه شده اند که برخورد در فوتبال را حذف کنند و این خودکشی است.

رسانه های ایتالیا مانند توتو اسپورت، گازتا و کوریره هم نمرات بدی به داور بازی آتالانتا مقابل ٰرئال داده‌اند. کازتا گفته آن اخراج همه چیز را تغییر داد، کوریره گفته داور اشتباهات زیادی داشت و توتو اسپورت هم گفته کارت قرمز سخت گیرانه بوده.

1101