عکس؛ رونالدو و خراب کردن عجیب و غریب دروازه خالی!

عکس؛ رونالدو و خراب کردن عجیب و غریب دروازه خالی!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر، حریف خود کروتونه را شکست داده و پیروزی شیرینی در این هفته از رقابت‌های سری آ به دست بیاورد. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در این بازی عملکرد خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند تا در این هفته از رقابت‌های سری آ هم خودی نشان داده باشد.

به گزارش فوتبالی، اما قبل از اینکه کریستیانو رونالدو گل های خود را به ثمر برساند، او یک فرصت را به شکل عجیب و غریبی از دست داد که از او بعید به نظر می‌رسید. رونالدو روی یک پاس زمینی که فدریکو کیه زا درون محوطه‌ی جریمه فرستاده بود، پس از دفع ناقص دروازه‌بان، در موقعیت دروازه خالی قرار گرفت و می‌توانست گلزنی کند اما به شکل عجیبی آن را بیرون زد و توپ روی پای فوق ستاره پرتغالی جفت و جور نشد.

در واقع رونالدو در این بازی عملکرد خوبی داشت و با دو گل خود به نوعی نشان داد که روی فرم است اما پیش از به ثمر رساندن گل ها اشتباه عجیبی انجام داد و دروازه خالی را نتوانست روی پاس فدریکو کیه زا باز کند.

در هر صورت باید دید که فوق ستاره پرتغالی در ادامه مسیر خود به چه شکل عمل خواهد کرد. او در 36 سالگی هنوز نشانه هایی از افت را نشان نداده است.

1470