چلسی 2-0 نیوکاسل؛ انقلاب توخل در مسیر صحیح

چلسی 2-0 نیوکاسل؛ انقلاب توخل در مسیر صحیح

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با گلهای ژیرو و ورنر در نیمه اول پیروزی نسبتا آسانی را در مقابل نیوکاسل کسب کرد. به نظر می رسد که اخراج لمپارد و استخدام توخل هوشمندانه ترین تصمیمی است که مدیران تیم آبی پوش لندنی می توانستند بگیرند چرا که آنها از رتبه هشتم حالا به رتبه چهارم و منطقه چمپیونزلیگ رسیده اند و حتی از لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی هم بالاتر هستند.

به گزارش فوتبالی، چلسی با این پیروزی ارزشمند 42 امتیازی شد و حالا فقط چهار امتیاز تا منچستریونایتد در رتبه دوم جدول قرار دارد. هر چند که قهرمانی برای تیم توخل دور از دسترس به نظر می رسد اما با ادامه روند کنونی هیچ بعید نیست که چلسی بتواند نایب قهرمان شود و با انگیزه مضاعفی به فصل آینده نگاه کند.

با نتایج این هفته لیورپول به رتبه ششم نزول کرد. تیم کلوپ پس از نتایج ضعیف اخیر حتی از منطقه کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز دور شد تا مشخص شود که اوضاع این تیم قمر در عقرب است. از سویی منچسترسیتی 53 امتیازی به نظر می رسد که قهرمانی خود را قطعی کرده در حالی که لسترسیتی 46 امتیازی نیز همچون فصل گذشته روند خوبی داشته و با رهبری جیمی واردی به نظر می رسد که انگیزه بالایی دارند تا امسال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 را به دست بیاورند.

4125