نیکبخت: دیدار استقلال و سپاهان فینال نیم‌فصل است

نیکبخت: دیدار استقلال و سپاهان فینال نیم‌فصل است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: رویارویی استقلال و سپاهان را باید فینال نیم فصل اول لیگ برتر دانست و هر تیمی که بتواند این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد قهرمان نیم فصل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «علی‌رضا واحدی نیکبخت» اظهار داشت: استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و باید این روند را ادامه دهد. آبی‌ها با شایستگی در این مکان هستند و به جای اینکه از آنها انتقاد شود باید مورد حمایت قرار بگیرند تا در پایان فصل به مقام قهرمانی برسند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ‌کرد: استقلال از نظر بازیکن یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و در هر پست چند بازیکن آماده در اختیار دارد.

نیکبخت تصریح کرد: استقلال با سپاهان یک مصاف دشوار را پیش‌ رو دارد و این مسابقه می‌تواند استقلال را به بهترین روزهای خود برساند.

وی تاکید کرد: رویارویی استقلال و سپاهان را باید فینال نیم فصل اول لیگ برتر دانست و هر تیمی که بتواند این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد قهرمان نیم فصل خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من از مدیران استقلال درخواست می‌کنم امکان و بستر لازم را برای این تیم فراهم کنند تا حاشیه‌ و مشکلی به وجود نیاید.

4774