نیکبخت: نمی‌دانم سعادتمند برای چه به استقلال آمده بود!

نیکبخت: نمی‌دانم سعادتمند برای چه به استقلال آمده بود!

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای کادرفنی این باشگاه گفت: به دوستان تبریک می گویم. انتخاب های خوبی صورت گرفته است. کادر فنی و سرپرست استقلالی می تواند به استقلال کمک کند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: متاسفانه استقلال دیر تمرینات را آغاز کرد و محمود فکری دیر به عنوان سرمربی معرفی شد اما امیدوارم کادرفنی بتواند تیم را به خوبی آماده بازی های لیگ برتر کند.

وی در پاسخ به این سوال که«شرایط استقلال را در نقل و انتقالات چگونه دیده است و آیا استقلال و فکری ابزار کافی را برای موفقیت در اختیار دارند یا خیر» گفت: استقلال بازیکن های خوبی دارد اما وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات عجیب بود. بهتر است بگویم عملکرد احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه در نقل و انتقالات خنده دار بود. او از تمدید بازیکنان می گفت اما بازیکنی همچون روزبه چشمی بعد از تمدید قراردادش راحت از استقلال جدا شد و رقمی هم بابت رضایتنامه پرداخت نکرد. تنها کار مثبتی که فکر می کردیم سعادتمند انجام داده است همین بود که آن هم نتیجه ای نداشت.

وی تصریح کرد: مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا هروویه میلیچ و شیخ دیاباته را که جزو بهترین بازیکن های استقلال هسند را به تیم بازگردانند زیرا جایگزین پیدا کردن برای چنین بازیکنانی سخت است.

او در پایان گفت: استقلال زمان را از دست داد چون سعادتمند با فرهاد مجیدی مشکل داشت. بازی با اسم آندره آ استراماچونی و الکس نوری فقط وعده هایی بود که داده شد و بی نتیجه ماند. 

9697