مالدینی پاسخ می‌دهد: زلاتان در چه صورتی با میلان تمدید می‌کند؟

مالدینی پاسخ می‌دهد: زلاتان در چه صورتی با میلان تمدید می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – مالدینی، مدیر ورزشی تیم میلان در خصوص احتمال تمدید قرارداد میلان با زلاتان نکته مهمی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، پائولو مالدینی در جدیدترین گفت و گوی خود به بین اسپورت گرفته: ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپا هستیم و به رهبری مانند ابراهیموویچ نیاز داریم. سعی داشتیم در سال ۲۰۱۸ و زمانی که او در ال ای گلکسی بازی می‌کرد با او قرارداد امضا کنیم. او حالا درباره تمدید قراردادش به ما گفته امضای قرارداد بستگی به شرایط بدنی‌اش دارد اما اگر او بتواند به همین ترتیب بازی کند چرا باید به فعالیت ادامه دهد؟

بازیکن سابق تیم میلان در ادامه افزود: ما ۳ بازیکن داریم که قراردادشان در سال ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد و ما در حال کار بر روی قرارداد آن‌ها هستیم. ۳ بازیکن حرفه‌ای که تمام فکر و ذکرشان زمین مسابقه است و امیدواریم به زودی با آن‌ها قرارداد ببندیم.

مالدینی در سال ۲۰۱۹ در سفری که به مادرید داشت با تئو هرناندز قرارداد امضا کرد. او در این رابطه گفته: زمانی که او را ملاقات کردم فهمیدم انسان حساسی است. هدف تئو این است که در میان ۳ بازیکن برتر پست خودش در کشور فرانسه قرار گیرد تا بتواند در تیم ملی فرانسه بازی کند.

1101