لحظه‌ای که شکار شد؛ نگاه‌های چپ‌چپ کارواخال به میلیتائو پس از اخراج!

لحظه‌ای که شکار شد؛ نگاه‌های چپ‌چپ کارواخال به میلیتائو پس از اخراج!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در یک بازی ضعیف با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل لوانته شکست خورد و در این بازی در همان دقایق ابتدایی کار، ادر میلیتائو، مدافع برزیلی، از زمین مسابقه اخراج شد و کار برای رئال مادرید سخت شد و در واقع می‌توان گفت که همان اخراج در دقایق ابتدایی بود که به نوعی کار رئال مادرید را در ادامه‌ی بازی یک‌سره کرد.

به گزارش فوتبالی - رئال مادرید این روز ها عملکرد بسیار ضعیفی در خط دفاعی دارد به طوری که واران و میلیتائو روز بسیار بدی را سپری کردند. میلیتائو که در همان دقایق ابتدایی از زمین مسابقه اخراج شد و رافائل واران هم در ادامه‌ی بازی عملکرد ضعیفی داشت و یک بازی افتضاح از خود نشان داد و روی گلی که رئال مادرید خورد مقصر بود.

در صحنه‌ی جالبی که پس از اخراج ادر میلیتائو توسط دوربین ها شکار شده است، در حالی که به نظر می‌رسد میلیتائو در حال واکنش به یک صحنه است، دنی کارواخال نگاه های چپ چپ و معنا داری به او می‌اندازد و در واقع این نگاه ها این پیام را می‌رساند که از عملکرد او خوشحال نبوده و از دست او بابت اخراج دلخور است و اکنون میلیتائو خودش در حال واکنشی طلبکارانه روی یک صحنه است و به نظر می‌رسد که این قضیه به مذاق کارواخال خوش نیامده است.

1470