مشخص شدن ترکیب یوونتوس و سمپدوریا؛ بازگشت رونالدو

مشخص شدن ترکیب یوونتوس و سمپدوریا؛ بازگشت رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس برای کاهش فاصله خود تا تیم های بالای جدول امشب به مصاف سمپدوریا می رود.

به گزارش فوتبالی، تورینی ها پس از صعود به نیمه نهایی کوپا ایتالیا حالا باید روی لیگ ایتالیا تمرکز کنند. اولین چالش آنها مقابل سمپدوریا است که رونالدو پس از استراحت در بازی قبلی دوباره به ترکیب بازگشته و در کنار موراتا در خط حمله جای گرفته است. کوالیبالا و کیتا بالده نیز چهره های شاخص ترکیب سمپدوریا هستند. 

یوونتوس و سمپدوریا در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته اند. بیانکونری ها قهرمان سوپرجام ایتالیا شده اند. کولوسفسکی به علت محرومیت امشب بازی نمی کند در حالی که دیبالا هنوز مصدوم است. دلیخت و الکس ساندرو که از کرونا برگشته اند هم روی نیمکت حضور دارند. سمپدوریا نیز که دو بازی اخیرش را برده ، گابیادینی را به علت مصدومیت طولانی مدت در اختیار ندارد اما بقیه بازیکنانش در بازی حاضر خواهند بود. قطعا تقابل جذابی میان هر دو تیم خواهد بود که رونالدو پس از یک هفته استراحت با انگیزه ای بسیار به زمین می آید.

ترکیب سمپدوریا در بازی امشب بدین شرح است : آئودرو، برژینسکی، یوشیدا، کولی، آگلو، کاندروا، تورسبی، اکدال، سیلوا، کیتا بالده و کوالیارلا.

یوونتوس نیز با این ترکیب به زمین آمده است: شزنی، کوادرادو، بونوچی، کیلینی، دنیلو، کیه زا، آرتور، بنتانکور، مک کنی، موراتا و رونالدو.

4125